Sådär kommer jag inte bo nästa söndag.

För nästa söndag sflyttar jag till en trerummare med städerska som kommer varje vecka. I'm soooo happy!
Mindre kul är att min kära syster Elin tror att hon fått rådissen bara för att jag inte skrev att jag saknade henne men att jag längtade till Johanna kommer. Så nu ska Elin komma ner över Nyå med en vän och göra Nuremberg fast jag inte ska det. Haha skön tjej.


Men det är klart hon är välkommen. Jag har ju plats i min TRERUMMARE! Love it..  


Ikväll ska Tommyboy till Emil och supa också, och jag vet ju precis vad som hände sist han söp hos Emil. Så inatt kommer jag ligga och vara spyorolig.. Fast jag säger som Stig-Helmer Olsson nästan sa "Jag litar på Tommy, jag är inte orolig. Jag litar på Tommy jag är inte orolig!"
Han är en underbar liten pojke, och jag vet att jag kan lita på honom till hundra procent men jag litar inte på alla andra bara...
Sucks to be meee...


/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0