Rofl

Hallå, jag är tillbaka. igen..

Jag ligger i playboysängen och hoppas att E2 sover några kilotimmar till. Jag är trött, och eftersom att playboysängen och min resväska (samt fyrtio påsar med annat) numera är mitt boende för ett tag framöver, så vaknar jag varje gång Emilia eller Emil vaknar. Och i natt vaknade dom sju gånger. Och hur många gånger vaknade då jag? Jo, sju såklart.

Jag flyttade mitt pick och pack (det som började som ynka tjugo kilo hade lätt förökat sig till sextio) samma dag som jag åkte hem och hälsade på. Så nu kojar jag alltså hos Annika och Magnus i väntan på bättre tider eller en ny lägenhet. Och tro mig när jag säger att jag hoppas på den lägenhet som vi kan hyra via magnus jobb, det kommer tillochmed en städerska och städar varje vecka och eh, hur skönt är inte det då?

Äh, jag orkar inte diska, min housekeeper får göra det när hon kommer.. hahahah, så bra kommer jag nog aldrig mer få det i livet. Fast med min vanliga otur så kommer det väl inte att hända.

Jag var ju somsagt hem till kalla Sweden förra veckan, hälsade på familjerna och vännerna. Vännerna blev det ju tyvärr inte så mycket av, men Therese, kom och hälsa på snart bästaste vännen!

Dock så blev det en hel del dagar med Tommy och efter många turer så har jag nu bestämt mig en gång för alla att det är min man för livet. Det finns ingen som förstår mig och känner mig så bra som Tommy och jag hoppas verkligen att det blir som vi tänkt oss till nästa år... hoppas.
.



Och dra åt skogen vilket tråkigt inlägg, jag hade kunnat berätta miljoner roliga saker som emilia och Emil haft för sig under den gågna tiden men vem vill höra om det liksom? Äh, jag vet att ni vill jag orkar bara inte.. flåt.

Stå ut jag skriver något roligt ikväll

/ECN






Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag håller alla mina tummar för att det blir som du vill det vet du, alltid och med allt, kramar.

2009-11-04 @ 17:25:40
Postat av: therese

SAKNAR! <3

2009-11-04 @ 18:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0