Problemen med att ligga i en rund säng.

Jaha, nu har jag slutat jobba för dagen, hade tänkt promenera ner till City och ja, vad gör man i city när man har åtta kronor och femtio öre på kortet? Fördriva tiden, komma ut iallafall. Men på pricken tre när jag slutade så började det ösa ner regn, himlen öppnade sig och jag undrade vad jag gjort för att förtjänat detta väder?

Jag hamnade alltså här, i sängen, och det för mig direkt till att diskutera vilka problem det medför att sova eller ligga i en rund säng. DET ÄR SKITSVÅRT! hur man än ligger så trillar ett ben eller en arm ut. Man har liksom inga hörn eller kanter att gå på så man lyckas aldrig ligga mitt i sängen.
Jag som alltid velat ha en rund säng för att jag tycker det är så häftigt, men nej jag har ångrat mig. Runda sängar går bort.. Hamnar på dissar-listan (hehe) ...

Har jag nämnt att Emilia har blivit en riktig liten fashionista? När man klär på henne så springer hon alltid till spegeln, stirrar kritiskt på sin spegelbild någon minut och bestämmer sig sedan för att hon är snygg denna gången också. Hon pussar därefter spegelbilden och säger mycket nöjd till mig "Mimilia Pin!" ...
'
Den ungen kan lära mig en hel del om självkänsla tror jag..


/ECN

Kommentarer
Postat av: Thomas Pettersson

Runda sängar. En mycket stark kandidat till dagens I-lands problem.

2009-11-04 @ 18:26:01
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/
Postat av: Emma.

Tack för dina fina ord Thomas, jag håller helt klart med ;)

2009-11-04 @ 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0