Playboy

Hallåja,
Nu ligger jag återigen och skriver ett "före-vilan"-inlägg. Dock kan jag inte roa er med något, förutom att Emilia provat Nikotin för första gången i sitt liv. Hon har nämligen tuggat på en ciggaretfimp, som hon under ett obevakat ögonblick hittat och antagligen tyckt sett mumsig ut.
När jag såg henne så kastade jag mig över henne och bände upp käften, grävde ur fimpen och typ alla tobaksflagor, hon blev arg som ett bi. Sedan tröck jag i henne kex eftersom jag inte visste om hon svalt någon tobak, och då blev hon glad igen. Emilia gillar kex very much. Kex, tårta, kakor, allt gott äter hon upp på en sekund och när hon ätit upp sitt så sneglar hon på Emils. Då blir självklart Emil mycket orlolig att bli av med sitt så han skyndar sig att proppa in allt i munnen och sedan spotta ut det.
Detta tror han ska avskräcka Emilia från att ta av honom, men det rör henne inte i ryggen att det är kladdigt och äckligt. Det är namnam endå.. Stackars Emil, endast de starkaste överlever.. .

/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0