Pissanödig,

Tuff dag, vaknade upp imorse, trodde att klockan var fem. Glad, för då hinner jag sova några timmar till, trött som jag var, men inte det. Klockan var tydligen kvart i åtta. Det var bara att gå upp..
Tog med barnen och kollade på stället där dom bygger, stog där så länge att dom typ hann alsfaltera hela skiten..Jag önskar att dom hade lite annorilunda hobbys dom små liven. Typ, shoppa..skulle vara kul om dom gillat. Haha. nu kan jag inte ens gå in och köpa mjölk utan att dom skriker som små idioter.


Nu har jag som tur var hunnit med en powernap, så lite piggare är jag nog. Kollar jag på River Queen, rätt bra film faktiskt. Eller ska jag vara ärlig så fattar jag inte handlingen, och det är andra gången jag ser den filmen. Mamma måste ha tappat mig i golvet en gång för mycket, för några viktiga hjärnceller tycks fattas...

Skulle egentligen bara jobbat till tre idag, men Annika vill ha mer hjälp endå. Kul att jag jobbar tretton timmar övertid den här veckan, men det lönar sig iallafall. Men trött blir man, tror dock att jag har sovmorgon till nio imorgon, men vad gör det när jag endå kommer vakna klockan åtta av en glad flicka eller pojke som står i trappen och vill ha mig ner till frukost.

Sa jag att jag är farligt pissanödig också? Men ska vänta till klockan två med att gå ner och uträtta mina behov, för annars kommer huliganerna vakna (inte för att jag kissar så jävla högt utan för att dom vaknar av dörrar som öppnas och stängs, ehe..) och jag vet att det bara är sju minuter tills dess, men dom sju minutrarna är sju lediga minutrar och dom tänker jag inte slösa bort.. haha...

Ikväll ska jag och Annika ha mysakväll också, göra toast och kolla på film. Våra toastkvällar är heliga, försöker åtminstone ha en varje vecka som vi myser till det lite. Annars orkar man inte vardagen liksom!


Åtta dagar kvar!



Pissatime
/ECN

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart Emma ! <3

2009-11-11 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0