OH...Herregud..

Gymnastiken var...precis lika jävligt jobbig som jag trodde den skulle vara, och lite värre endå. Det var kullerbyttor och åka rutschelkana, det var hopp och spring och böj och kryp och upp och ner och fram och tillbaka i en salig röra.
Nu har jag gått upp till mig för att pusta ut, satte igång Carolina Wallin Pérez på Youtuban, helt klart en ny favvo. Snart ska jag gå ner och käkelikäka, sedan ska jag dra på mig mysisarna och slänga mig framför tvn med datorn i knät och bara halvdö resten av kvällen.. Låter som bra planer va?
Hade faktiskt tänkt dra ut och springa, men regnet öser ner så jag är inte så motiverad, fast som Annika sade "DEt är ju hur bra som hellst, två flugor i en smäll. Man kan motionera OCH duscha samtidigt, Time-saver!"

Haha, dessa småbarnsmorsor, alltid tänka på tiden haha! Hon föreslog ju också att hon och jag skulle köra pensionärs-gympa, hon hade någon dvd, men jag tackade hövligt nej. Måste ju tänka på mitt rykte liksom... haha..


/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0