Nattinuffsan

Nu har jag precis lagt lagt barnen, gett dom välling och myst i soffan. Och jag måste säga att den tiden när dom är lite trötta och vällinghungriga, är nästan den bästa tiden. Haha. då är dom så snälla just då..
Nu ligger Emilia iallafall och sover, Emil skriker efter "Memmaaaaaaa", det är dock ett jävligt stort mysterium, hur Emilia kan slagga hur gött som helst medan Emil står två meter ifrån och gallskriker. Fast nu vaknade hon, så då är det inget mysterium längre..

Fan nu är dom inte söta längre, som dom skriker och håller på. Men jag är stenhård, här ska inte plockas upp inte. Det hade kansdke funkat om dom var en, men nu är dom två så nej dom får ligga ett tag och skrika bäst dom vill..


Nu har jag även poppat burken med djungelvrål, som jag varit sugen på heeeeela veckan. Men idag är det lördag och då ska det festas minsann...


MEN kan dom sluta skrika, dom små ligisterna?

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0