Morgonstund har guld i mun!

Nu sitter jag vid köksbordet och dricker en kopp the. Dock utan mjölk, men det funkar det också. (Mental post it-lapp: Köp mjölk ikväll!!) Har kortdag idag, hehe, jobbar bara till fem och i morgon börjar jag inte föränn ett, så det blir julmys idag istället! Typ knäck och kanske lussebullar om det vill sig riktigt illa. Får väl dra på youyube med lite julmusik, sen är biffen kirrad.
I dag har jag annars inga storslagna planer, ska ta med barnen till lekparken, placera min fagra röv på en bänk och låta dom leka själva medan jag läser en bok. Är så himla trött idag, klev upp en halvtimme tidigare för att kunna ta ett bad också, så jag gick upp sju och somnade runt.. halv två?
Och av någon konstig anledning så börjar jag alltid kolla på en film, men när jag vaknar upp på morgonen så är det en helt annan film som ligger i VLC. Strange..


Men nu ska jag mysa lite till innan jag måste kasta mig till spårvagnen. Ha en bra dag!




Oh, min fina hyacint där i bakgrunden.



Tröt jävel, med vad som kan vara världens fulaste mugg! ( och kan någon komma hit oc pilla lite med inställningarn ai min webbcam?)


/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0