Morgon

Nu har jag precis börjat jobba, fast barnen vaknar väl inte föränn framåt två så jag kan ta det lite lugnt en stund till. Imorse kunde jag till och med sova till halv tio utan att bry mig om ungarna där nere, det tar sig! Fast tack gud att jag flyttar soon soon.

Just nu sitter jag och tittar på The Dark knight, av någon anlednign har jag aldrig sett hela, inte ens halva när jag tänker efter. Jag är ingen sån lirare som pallar att sitta och glo på en hel film liksom. Tittar jag på en film med Tommy på kvällen så kan jag garantera att jag sover innan antingen försa eklampausen, eller tio minuter in i filmen.. Starkt, starkt Nyholm, du imponerar på mig!

Ikväll är det sista jäkla tyskan också, och tro inte att jag kommer gå på steg två, det kan ni fetglömma. Människorna och läraren är grymma, men jag är inte så sugen på att plugga igen och apropå plugga så kom jag på att jag har glömt att göra läxan, den gör jag nu.. kanske... eller sen..troligare..eller inte alls...troligast... 


/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0