Mir gehts gut

som väntat så känns det lite bättre idag än i går kväll, delvis pågrund av mina fina pojkvän som faktiskt ställer upp så galet mycket för mig och delvis för att jag insett att mina mp3 hörlurar funkar utmärkt som öronproppar, alltså kunde jag sova ostört till nio idag.
Hela familjen ska kila ut och handla nu så jag har huset för mig själv en stund, ska ta tillfället i akt att ta ett bad. Och plocka fram alla mina fina aloevera produkter som jag fått av Lotta o co. Detta har jag inte gjort innan eftersom jag tyckt att det var onödigt att ta fram dom när jag endå flyttar snart, men tji fick jag så nu tar jag fram dom och myser lite.
Och senare ska jag gå ner på stan en sväng, fönstershoppa och dricka en kaffe, förhoppningsvis så får jag med mig Maria. Denna Maria, även kallad Greken, är en tjej som jag träffat i Tyskagruppen, ho nkommer från Grekland och är världens goaste, dock tror hon att bara för att hon är 25 så är hon berättigad att vara min mamma. Haha, men hon är en fantastisk person och jag tycker så mycket om henne. Hon är här i Nuremberg för att jobba som lärare på en Grekisk skola, men hon stannar förmodligen kvar här, om hon står ut med kylan.. haha(Nu mamma vet du, vem Maria är, ingen knarkis direkt) 


Igår när vi åt mat jag, Annika och Magnus, så berättar jag att jag tycker att Mangan kan ha på sig den skjortan lite oftare eftersom den är mycket lättstruken. Han skrattar och säger att jaja, visst kan jag det.. hehe. Typ! Sedan berättar jag för honom att han absolut inte får använda den ljusblåa skjortan mer, för ju mer man stryker den, ju mer skrynklig blir den typ. Då passar Annika på att säga att jag helt klart tagit mig när det gäller strykningsbiten. Jo, skrattar jag, ibörjan var det riktigt svårt, nu är det lättare. Sedan drar jag till med ett litet skämt; Jag säger att jag undrar hur många gånger dom fått stryka om efter mig, och så skrattar jag mycket passande. 
Då blir det tyst och jag ser hur obekväm Magnus känner sig, Annika skrattar ett litet skratt som antagligen ska menas som urskuldande och lätt. Men jag förstår precis..  
Det har dom tydligen fått gjort, jaja.. 
Man kan väll inte vara bäst på allt liksom, och så fortsätter vi att äta och ingen mer tar upp strykningsämnet.


Nu, bad! 
/ECN

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0