Meeeeendååååeh

Usch, nu regnar det. Jag hade tänkt att promenera till jobbet (bara för att jag och Johanna åt 24/7 under den gågna helgen, jag var fan inte hungrig en gång på fem dagar hahah :D) men nu tittar jag ut och ser att det regnar, så jag tar spårvagnen. Tack för att jag har det alternativet, dock finns risken att jag köper mig ett månadskort och åker spåris varje dag..Inte bra. Men det kanske blir nödvändigt om det blir kallare ( än dom 12-15 grader det varit den senaste tiden, haha)
Inte för att det heller kommer bli så mycket snö, det är typ snö en vecka max här, tack gud. Tack. Men jag vill inte frysa häcken av mig varje morgon och varje kväll på en jävla cykel utan lyse och med för hög sadel, som rostat fast så inget att göra åt.
Måste dock kolla upp vad ett månadskort kostar.. En biljett kostar ju 1,90 € och en dagsbiljett kostar 3,80€ en åttaresorsbiljett kostar typ 8,90 € vad kan då ett månadskort kosta.. ?


Jaja den som lever får se, nu ska jag iaf klä på mig lite mer och dra (alltid denna stress vad gäller tider, en timme.. det tar tio minuter ner till Hauptbanhof där jag ska byta spårvagn, sen vet jag inte var nästa ligger.. men.. det kan ju fan inte ta en timme iaf.. hehe.. typ tio minuter till med spårisen till Annika, så jag går nog om en halvtimma..)

(fast så säger jag bara, jag kommer gå om tio minuter, vara fyrtio minuter för tidig på jobbet. jag vet hur jag funkar)



Kom på att dom som går på tyskakursen steg två åker med spårvagnen förbi mig ikväll, kanske ska bjuda in Greken, Japanen och Amerikanen på lite pirra ? Den som lever får se se se se se seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


/ECN
/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0