Mamma!

HUR tydlig måste man bli, VAD är det du inte förstår? :)  till och med Lotta är smartare än du (förlåt Lotta, du är ALLTID smartast menar jag ju förstås!)



Jag är förövrigt rädd, jag har bivit som mormor. Mahjong är ett mycket trevligt och underhållande spel, när jag kommer hem kanske jag och mormor kan lana med lite mahjong? Vad tror ni, kul? 


Idag har jag förövrigt tillringat en timme framför en tågräls (ala stighelmers i sällskapsresan), E2 tycker att de äfarligt roligt varje gång ett av de sju tåen kommer uttuffande ur ett av de typ tio tunlarna.
Tågbanan är uppbyggd i och med att det är julmarknad och det är ju trevligt, ungarna kan kolla på tågen och jag kan stå där och dricka kaffe i godan ro. Jg vill egentligen gå men eftersom knattarna gillar tåg  stannar jag ett tag till för fridens skull.
I eftermiddag så ska jag och Annika gå iväg och fika lite, och sedan går vi nog tillsammans och ser på julmarknaden, Greken har ju inte svarat på mitt sms den jäveln. Men det blir nog en mycket trevligt eftermiddag att se framemot, eller vad säger ni?
/ECN

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härmar du en "flirtsmiley"?

2009-11-27 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0