Love is in the air

Emil är lite besvärlig mot mig, detta har uppståt på senaste tiden då han gärna mobbar mig lite. Typ "Emma får inte vara med!"  "Emma får inte titta på!" "Emma får gå ut ur rummet!" Emma får inte, Emma får inte. Och så kastar han något på mig för att få mig att veta var jag hör hemma.
Men ibland känner han att han kanske har varit lite för dum mot mig (eller vet han att det är jag som bestämmer vem som får russin?) så då kryper han upp i mitt knä, gosar en stund och ger mig några mysiga, dock snoriga, pussar. Sedan tycker han att det får vara nog, så han hoppar ner, greppar första bästa grej och kastar den mot mig. Sedan säger han att jag inte får vara med.

Dumma Emilchen. Men Annika säger att han gör så för att han är kär i mig, och då svarar jag att jag självklart vill ha första tjing om han blir snygg om sisådär tjugo år.

Om en timma börjar jag jobba, då ska jag ta med mina små troll och handla lite på Dm. Typ tamponger, så alla oroliga föräldrar, det blir som tur var inget barnbarn i Augusti heller!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0