"loooook of today by the way"

 

Jag kör på en lätt avslappnad style today asså, ska bara chilla lite på stan, dricka en  kaffe spana på folk, sånt som famouspeople dooooo.
Så det blir liksom ett rosa linne från H&M och Svarta Jeans från H&M Samt en grå stickad koftgrej från.... JC? Armband från Thomas sabo och något random från någon randomaffär i Nuremberg samt ett som jag fick i studpresent från Faster Kicki. Halsband från babeTommy och Glasögon från synoptik. Inget som vanliga dödliga kan ha liksom, shit. Alla kommer baaaaaara härma mig nu när jag skriver var jag köper mina kläder.
Det var ju liksom jag som satte trenden med kläder. Shit fjortishärmisar som har kläder på sig...





Haha, förlåt alla som inte förstår ironin i det här skämtet, (jag räknar med att åtminstone Hanna gör det?)


/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0