Life is gooooood

Har just vaknat upp efter min första natt ensam i lägenheten, det har gått så bra, en liten grej bara. I natt vaknade jag upp av att jag stog vid kylen och drack juice direkt ur förpackningen. Jag fick känslan av att jag trodde att det var morgon och att jag måste dricka juice..typ..
Haha, underligt! Det är nog bäst att slänga majsburken i kylen så att jag inte vaknar upp i natt av att jag käkar majs.. USCH.

Nyss tog jag mig en kopp kaffe på balkongen, har ju inga utemöbler men stog och hängde mot räcker. Just precis då fick jag en sån stor lyckokänsla att jag nästan tuppade av typ. Jag kände verkligen att allt var perfekt, det är så pass varmt att man kan stå på ballen i morgonrock utan att frysa häcken av sig, jag hade för en gångs skull lyckats rätt fint med mitt pulverkaffe (måste köpa vanligt kaffe, nu när jag har bryggare), spårvagnen går typ tre minuter från min lägenhet och det finns både affär och bageri kring hörnet, så jag behöver inte gå hungrig. Nu är det ju så att det förvisso finns fett mycket mat kvar efter johannas och min helg, så jag lär inte behöva gå hungrig på typ en månad men endå,haha!

Aja, ni fattar, life is good right now. Sitter just vid köksbordet och dricker kopp nummer två, med datorn framför mig och några tända ljus vid sidan av. Det enda negativa med den här lägenheten är att det inte finns en torkhängare, så jag och johanna har fått äta frukost med mina nytvättade trosor hängandes på elementet bredvid oss, byxor på elementet bakom oss och vi har även fått gå på toa med nytvättade leggings på handtaget. Men jag kan hantera det! Ha!

Ja jag har verkligen fått julkänslor, köpte ju pynt och grejer i helgen med johanna. En liten julstjärna, som ännu inte fått någon tråd i sig så den hänger på lampan och inte i fönstret. Sen lite julprydnader till julpalmen (tack för komplimangerna, julpalmen ifråga känner sig mycket mycket hedrad). Lite ljus på väl utvalda ställen och så nästa helg ska jag köpa mig en hyacint för att fullborda skapelsen, så nästa vecka är det jul hos familjen Emma Nyholm.

Och om bara trettio dagar kommer Tommy, som grädden på moset och fullbordar min jul. Det ska bli så mysigt! Så jag har inga tankar på att komma hem mamma, men tack endå. Dom som endå vill ge mig lite julklappar är välkomna att sätta in dessa som bidrag på mitt konto, och bidrar på så vis till en trevligt jul för min del..

Haha, usch. Hemska tonåring!


Nu ska jag njuta lite till !
/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0