Ledsen tjej

Det är synd om mig. Jag har så jätteont i magen igen, kan knappt stå eller sitta rakt, speciellt inte när jag äter eller precis har ätit. Jag är så fruktansvärt jävla less på min mage som hållit på och krånglat så länge jag kan minnas. Inte vet jag hur jag ska göra för att få det bättre (stressa mindre? Äta nyttigt?) inget funkar hur som helst.
Allt känns för tillfället eländigt, jag ligger i min jävla säng helt jävla ensam (och tur är väl det, eller vad säger du Tommy?) och vill bara grina en skvätt. Men det går inte eftersom jag inte har någon dörr och jag antagligen skulle väcka E2 och alla grannar om jag satte igång att böla..


Jag känner mig så jävla less över att jag inte orkar göra något heller, har knappt varit utanför dörren sen jag kom tillbaka till Tyskland. Det finns liksom ingen anledning till någonting, dessutom måste jag spara varenda krona jag äger och har så det finns liksom inte ens något att göra om man väl skullle palla sig ner på stan. Allt jag gör är att längta- till johanna kommer ner. -efter Tommy som kommer ner. -Efter mamma efter pappa och efter Therese. Efter djungelvrål ( nu när jag väl köpt på mig ett lager har jag för ont i magen för att kunna äta dom)... Life sucks helt enkelt.

Jag säger bara en sak : giv mig styrka att orka imorgon också..


(Det är nog inte så illa som det låter, jag är inte självmordsbenägen eller så. Bara lite down för tilfället, så ingen behöver oroa sig över något)


/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0