Julmarknad.

Jag är fast, så jäkla fast. Och allt är Annikas fel, det är hon som invigt mig i detta osunda beroende. Dumma Annika, på grund av dig har jag idag intagit tre koppar Yogi-the på staden. TRE! Plus att jag köpt med mig en förpackning hem.  Helt insane, så gott det är. Fast det är ännu godare om man dricker den som latte. Måste talla med mig några deciliter mjölk härifrån till my place, så att jag kan kvällsmysa lite också, hatar att allt har stängt på söndagarna. eller allt och allt men alla mat,kläd,skit,prul,grej-affärer. som tur var så har ju några cafeer och restauranger öppet.

Samt julmarknaden.. Herregud, vilken hysteri. Det är så fruktansvärt mycket folk på stan att jag nästan förgås. Maria var snäll och tog lite kort som hon ska maila till mig så att jag kan lägga upp här på bloggen, så att ni med egna ögon kan se hur jävla packat det är!
Men har iallafall lyckats köpa lite julklappar i  all trängsel. Kommer ju skicka hem lite till familjen, dock inte så stora tunga grejer, men något litet för att visa att jag inte glömt dom där hemma! Hittade dessutom äntligen en hyacint, som jag har letat. Glad blev jag när jag hittade den och hon som jobbade i affären måste ha tyckt om mig för jag fick krukan på köpet haha! Dock inte så juligt, blå hyacint och blå kruka. Fanns liksom inte så mycket juliga färger på krukorna av någon anledning.

Men det kommer bli mysi i lyan nu! Hyacinten gör allt! om någon bara kunde skicka mig en liten julskiva så att stämningen verkligen kunde vara på topp..någon?

Aja, nu ska jag pusha på Mangan-Bangan så att jag kan få komma hem någon gång idag också.


/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0