Im bett!

Nu ligger jag i min kära säng, har dragit två rostade mackor och ett bad. Pratar med de två männen i mitt liv samt en frånvarande mamma. Så blir det alltid med mamma på face, hon säger hej frågar hur det är med en ch sedan är hon typ borta, puts väck ba! Haallååååååj mamman, var  är du ? Glad gubbe!

Jag har enligt överenskommelsen packat ihop mina saker, in i garderoben med dom, eftersom att lägenheten var uthyrd denna helg. Jag accepterade det så att jag kunde flytta in när johanna var här. Så helgen spenderas hos annika och Magnus.. igen.. Men på söndag är jag tillbaka igen, och då kan jag skita fritt, men tills dess, hej på tarmproblem.. (Jag vet att Det är JÄTTEMYCKT bajssnack i bloggen nu, men det är liksom en...stor...del i mitt liv just nu) ..hehe...hehe... EH?

På fredag är det även invigning av julmarknaden, och den ska jga nog se på. Årets Kristkind (typ lucia) ska hålla tal och det bukar tydligen vara häpnadsväckande vackert. Inte för att jag kommer fatta ett ord men man kan ju alltid låtsas.
Ska se om jag får med mig Greken också..man vet ju aldrig, hon brukar ofta vara på!

Haha, by the way så hände det en rätt kul sak när jag fikade med Minna nu på eftermiddagen. Under vårat bord så var det typ en lång ventilationsgreg med ett, vi kan kalla det nät i tjock metall, över sig. Minna tappar ner sitt mobilkort på golvet och jag tycker att det var tur att hon inte droppar det ner i ventilationsgrejer. Tur tycker Minna också!
Men inte lika tur att hon sedan tappar ned det igen, rätt ner i ventilationsprylen. Som TUR VAR, så kunde vi efter mycket stånk och stön lyfta upp "gallret" och få ut kortet. enda problemet är att vi sedan inte får ner "gallret" igen. Vi håller på i säkert över tjugo minuter, vilt flabbandes, med att sparka, trycka gnida och hoppa ner det stackars gallret. Det går inte, och vi börjar oroa oss för att personalen ska se vad vi sysslar med och typ..porta oss för evigt (inte för att det skulle vara ett jätteproblem, det finns sex stycken till starbucks i Nuremberg). Så vi försöker lite diskret skjuta bak fotöljerna och bordet så att vi döljer det nu mycket snea gallret.
Tillslut råkar Minna sätta ner foten mitt på gallret och detta faller på plats. Vi andas mycket nöjda ut och dricker klart vårt kaffe undetr vilda fnissattacker och personalen fortsätter med sitt, lyckligt ovetande om att två ligister nästan sabbat cafeet!..



Nu sovitime! puss mor och far!

/ECN


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kram älskade Emma.

2009-11-26 @ 05:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0