Idol

Nu sitter vi, som alla andra fredagar, bänkade i soffan framför idol. Dock är det paus så jag kör en snabb blogg. Vi har varit nere på invigningen av julmarknaden, det var så STORT, tro mig, det ballaste jag varit med om typ. Holy moly!
Sedan raggade vi med oss Mark och Lupka hem på middag också, jag lagade och alla var mycket nöjda med resultatet, puss och kram till mig själv för storslagen insats.

Nu sitter jag och undrar vad tommy gör, så längesen jag hörde av honom. Eller typ..två dagar, men två dagar känns fan som en jävla evighet. Så Tommy, hör av dig till din flickvän, hon saknar dig.

Och mamma, jag hoppas att du driver. Jag hoppas verkligen det. Och när ska du ringa mig egentligen. Du har varit lite dåligt på det på sista tiden!
/ECN


Kommentarer
Postat av: Thomas

Oj du skriver snabbt om du han med det där i en reklampaus. Mig hade det tagit en kvart

2009-11-29 @ 20:56:00
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0