Home

Hallå,
nu är jag hemma från staden. Tog en kaffe med Maria och mer än så var det typ inte. Sedan hjälpte jag henne att handla lite saker så att hon kan baka en kaka åt mig till på Tisdag. Haha, det är vad jag kallar teamwork, hon bakar och jag äter.

Snart börjar jag jobba igen, Annika och Magnus ska ut och dansa, så jag erbjöd lite barnpassning. Det är endå inte jobbigt på kvällen, då ligger dom ju bara och slaggar liksom. Passar mig utmärkt, jag kan interneta och dom kan sussa, även där ett trevligt teamwork..

Ibland blir jag så less på mig själv, jag gick en liten prmenad på stan medan jag väntade på Greken, och så bestämde jag mig för att icke besöka en enda affär eftersom det skulle kunna resultera i spenderade pengar. Och det funkar ju inte liksom. Men sedan när jag gick till vår mötesplats så var jag liiite tidig endå så jag gick in på C & A för att inte frysa typ, och väl där så hittar jag en så jävla fin stickadtröja/kappa-grej. Svårt att förklara, men som en tjocktröja men tillräckligt tjock för att ha nu med halsduk till.
Tänkte att jag provar den, för det gör ju inget om jag gillar den för den kostar säkert typ femhundra.
Så in går jag och provar, och den sitter perfekt, jag vill ha den.. Jag kollar på prislappen.. 14 €.. alltså dryga 140 spänn.. Den vill ha mig, jag vill ha den allt matchar liksom..
Men jag går ut, jag har inte råd att vara snygg.. Sedan dess har jag varit lite ledsen i ögat, vi passade ju så bra ihop, den och jag.

Sedan tänkte jag iallafall oatt inna jag går hem så går jag in och köper lite mrök chokladmed mintsmak, lite mys ikväll liksom. Väl inne i affären så är ju den såklart slut.. Jaha, ännu en rolig kväl utan choklad att se fram emot.. Have fun liksom. Inte ens Tommy kommer vara hemma så jag kommer ha det fettråkigt..

/ECN

Kommentarer
Postat av: Pappa

Synd att du inte hade råd att köpa den där vad det nu var men om du vill så köp den som en för tidig julklapp från mig så skickar jag pengar ha en kanonkväll gumman pussar o kramar.

2009-11-14 @ 18:11:47
Postat av: Emma

Pappa, det gör jag jättegärna. Är helt förälskad i den, puss och kram

2009-11-14 @ 19:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0