Härliga dagar

Jag har haft världens mysigaste eftermiddag tillsammans med Annika och E2. Vi gock ner på stan och satte oss på en uteservering och tog en latte. Det var nog uppåt femton grader ute och vi njöt för fullt, öppnade jackan och tog vara på den (förmodligen) sista varma dagen den här året.
Sådana här dagar behövs ibland, inte kan jag tro att det är fredag den trettonde idag inte!



Och Johannan, eftersom du typ aldrig är inloggad samtidigt som mig på face eller msn så;  När landade ditt plan igen? 17.30 eller 16.30? Och för min planering, vad gillar du för mat FÖRUTOM tacos :D? haha  see you soon <3

Nu ska jag gå ner och dricka något förjäkla gått thetjottabläng som Annioka rört ihop, och ikväll blir det lax framför Idol :)
/ECN

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är väldigt sen men vafan. jag landar 17.30 på torsdag, jag ärer vad som helst utom blodpudding, tortolini och ravioli. typ HAHA :D <3

2009-11-14 @ 18:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0