Hallå, här borta sitter jag och väntar på att få komma hem!..

..näe men tänk inte på mig, jag sitter ju bara här i ett hörn och ruttnar liksom. Dom har fan glömt mig här, helt glömt att jag vill hem och bajsa. Helt glömt att när jag är här så känns det som att jag jobbar konstant. Och att jag vill hem och vila lite innan den nya jävla fyrtiotimmarsveckan börjar. Jag vill hinna bada också. och mysfika..och packa upp, och sova också kanske. Så helst innan tolv, men allra helst för två timmar sedan.

Jävlar vad less jag är, skjutsa bara hem mig förfan.. jag måste vattna hyacintjäveln också. Shit det bara kryper i mig av vilja att komma hem och typ få sova utan att bli väckt femton gånger varje natt, det är fan orealistiskt.. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! sluta betala räkningar Mange-Bange, börja skjutsa hem din stackars aupair som nästan somnar av tristess..

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0