Haha mamma!

Mamma ringde imorse, vi pratade om lite ditt och datt. Sen kom vi in på att hon inte fattade vad som menades med bilderna jag tillägnat henne. Hon trodde bara att jag gjorde en ful grimas, typ. Sedan blev hon tyst och utbrister med någon sorts..förakt..? i blicken: " Du har väl inte piercat dig i något ögonbryn eller så?!" Åh mamma mamma, haha. Verkligen inte. Tillslut fattar hon att det är piercingen i tungan som åkt ut. Grattis mamma, på femte försöket!

Enda anledningen till att jag tagit ut den är att det är jävligt svårt att snacka tyska och Engelska med den haha, man liksom sluddrar och slinter på orden, typ. Så nu mamma är jag inte ohygienisk mer, grattis du har nu en nästan hålfri dotter,haha!
Fast man vet ju aldrig om det kommer någon annan någongång, men då förhoppningsvis på ett mindre "ohygiensikt" ställe!

Nu har jag precis ätit lördagsfrukost med la familia här och dessutom tagit en dusch, snart ska jag ge mig ut på stadens gator en sväng  innan jag börjar jobba vid tre. Hoppas dock att jag får min lön nu så att det kan bli lite julklappsköp, För att tro inte att jag glömmer er därhemma bara för att jag sitte ri ett annat land och ruttnar!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0