Giving up.

Nej, jag har tappat stinget. Jag tänker inte skriva något kul. Jag är ingen rolig människa jag är skittrist. Faktiskt, och nidå,. ni kan väll hitta på något eget kul liksom. Inte lita på att mina låneungar gör något kul stup i kvarten så att jag kan skriva om det... Knäppisar.
Men tack för att ni kommenterar, jag blir så glad i hjärtat av varje liten kommentar ni skriver. keep up the good work.

Nu ligger jag i sängen och glädjs över att jag har en underbar pojkvän och underbara vänner... Bättre blir det inte! Klockan är snart tio och det är dags att sova, men det går inte för jag har en sång i huvudet, en snubbe sjunger med typ norrländsk dialekt:  " Det här är enRapgympa, stampa med foten, stamp stamp, klappa med handen klapp klapp, ropa hej, hej hej"

LÄTT ATT SOMNA DÅ FÖRFAN...


/ECN

Kommentarer
Postat av: Thomas Pettersson

Låter som en låt du inte borde ha lyssnat på från första början:p

2009-11-06 @ 19:20:22
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0