Finally

Nu ligger jag äntligen i sängen i min lägenhet, hyacinten är på plats och jag har hunnit med att både återställa lägenheten till mitt skick och även tagit ett bad. Drog en pirra i badet också, jag gillar att bo själv och få göra vad jag vill när jag vill mohahah!
Fast sen får jag väll skylla mig själv om jag blir fet som ett hus.

Idag längtar jag hem, till mamma och pappa och till Tommy. Och alla vänner och syskon och kusiner och alla.
Buhuuu..Men snart kommer ju Tommy, förhoppningsvis reder vi ut allt krångel då också. Mys, jag bara längtar tills jag får stå där på flygplatsen och vänta på att min lilla rins ska komma ut. Det bara pirrar i magen när jag tänker på det!
Nu kollar jag på Beck, ligger i lillrummet. Vet inte varför, känns lite bättre än att ligga i dubbelsängen helt ensamt. Varmare här  också, mohaaaaaa!

Och av någon konstig anledning ser jag fram emot att jobba lite mera, tjäna lite mera spara lite mera!

Men nu ska jag nussa kudden, sköt er!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0