Fattar inte hysterin..

Hallåja!
What are you guys up to?
Jag sitter helt jävla utskiten i soffan och kollar på Sex and the city, som jag förövrigt inte fattar varför folk gillar. Det är det tråkigaste jag sett i hela mitt liv, om man bortser från vissa bolibompa program som jag tvingas se på med E2.
Dessutom så snackas det ju så mycket om att dom i filmen är snygga... Men what the fucks, inte en chans. Dom är ju gamla och ... mja.. fula..

Men nu ska jag inte sylta in mig i det, har ju andra saker att berätta om. Typ att jag tror att jag ikväll har min sista Tyskalektion, inte en dag för tidigt om ni frågar mig. Alla andra ska väl typ gå fortsättningskursen, men det kan ni ju fethajja att jag inte ska. Har man slutat skolan så har man..

Sedan så har det uppstått lite problem med lägenheten, typiskt min otur, men Magnus ska försöka reda ut det idag. Så ikväll får jag väl reda på om det blir eller inte, fyfan. Det är inte hälsosamt att hoppas såhär mycket. Blir det inget av med det så får jag väl fortsätta att vakna fem gånger om natten och fortsätta bo i en säng och en resväska.. have fun liksom..


Nu har jag bara max femtio minuter kvar av pausen, så jag ska sussa...


/ECN

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag håller alla mina tummar för att det löser sig med lägenheten, kramar

2009-11-10 @ 17:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0