Du "fart" mit der auto, och självklart skrattar Amerikanaren ihjäl sig.

Hallå!
Jag är nyss hemkommen från Tyskalektionen, dock inte den sista, men nästnäst sista om jag fattar det rätt. Tack gud. Fast jag kan inte förneka att den bidrar med en hel del humor i min annars så oglassiga vardag. Typ att en felböjning av ett verb kan få en Amerikanare att nästa kissa ner sig av skratt...

Aja, trött var jag klockan tre idag, nu är jag närapå död. Det tar på krafterna att vakna varje natt åttioelva gånger av barnskrik. Fantiserade om hur skönt det skulle bli att lägga sig i sängen och prata med Tommy, och sedan somna när jag kom hem. Men när jag kom hem så insåg jag att, ett Tommy är inte vid datorn, och två, om han nu varit det så hade jag endå inte kunnat prata med honom i skype, för Magnus har just en telefonkonferens tre meter ifrån min säng. Detta rum representerar alltså fyra saker, sovrum, gästrum, tvrum och arbetsrum. Much fun..

Och jag kan inte ens sova, kul. .. haha.. eller något.. jag är så trött att jag skrattar åt vadfan som helst nu.. eller grina.. välj själva..
Skulle ju fått veta idag om det löst sig med lägenheten eller inte.. Men jag får väl sova en natt till i ovisshetens tecken.. orka...


Nio dagar kvar till Johanna kommer också, längta längtaa <3

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0