Don't worry (?)

Nej mamma, du behöver inte oroa dig. Det blir inga barnbarn än på ett par år. Tänk på att jag har en pojkvän som fortfarande är ett barn, Hehe..
Jag har fullt upp med att ta hand om honom, utan någon till unge.
  Så pappa, du får nog sätta ditt hopp till Elin under de närmsta åren.

Nu har jag äntligen slutat jobba för idag, Annika och Magnus blev en halvtimme sena, och under den halvtimmen var det full karriär på ungarna. Dom sprang runt i hela huset och yrde, välte saker snubblade och raserade tre av fyra rum typ.  Sen var jag tvungen att dansa och dansa och dansa, Emil är en riktig liten danspojk..
Tillslut satte jag in dom på rummet och stängde grinden, slog upp en kopp kaffe och satte mig utanför i ett hörn, helt okapabel till att orka resa på mig. Så när väl Annika och Magnus kom hem, lämnade jag mycket villigt över barnen till dom och gick upp till my place och slängde mig i sängen, och jag har inga större planer på att lämna den, mer än ett snabbt bad.


Jag har nu räknat och kommit fram till att jag jobbat femton timmar övetid den gångna veckan, FEMTON timmar.. Det är mycket. Faktiskt, över tre arbetsdagar för mycket.. Superwoman eller vad?

Och nu är det verkligen nära, om fyra dagar kommer Johanna, Jag är så ledsen för hennes skull att hon tvingas bo här dom två (men förhoppningsvis en) första nätterna, inte för att det är något fel på familjen, asolut inte. Utan mer för att jag vet att det känns olustigt att bo hos någon man inte känner.
Men gissa om jag är glad över att hon kommer, Typ det som har lyst upp mina senaste veckor hehe! :D

Men nu är det baditime, ha en skön söndagskväll homies!

/ECN

Kommentarer
Postat av: Mamma

Angående veckoarbetstid: Jag vet vem du brås på! puss

2009-11-15 @ 21:03:43
Postat av: Mamma

Angående veckoarbetstid: Jag vet vem du brås på! puss

2009-11-15 @ 21:05:36
Postat av: Pappa

OK inga barnbarn på ett tag kanske bäst så.

2009-11-16 @ 05:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0