Depp

Från att ha varit på topphumör, så blev jag helt plötsligt depp. Jävligt depp, ingeting är roligt. Kul liv man har som sitter och rensar msn kontakter en fredagskväll..Nej just det. Jävligt tråkig. tjej. jävligt. tråkig.. Just nu känner jag för att åka hem till jävla Sverige och åka hem till Tommy, sätta på mig en pyjamas, lägga mig i hans säng och böla tills det inte finns mer tårar.
Men vet ni vad det värsta är? Att jag lika gärna kan ta på mig pyjamas, lägga mig i min säng och böla här, men nej det går inte. För jag kan inte gråta här för jag har inget eget rum och jag vill inte att dom där nere ska höra mig.. Kul liv..

Det har blivit krångel med lägenheten också, ovanligt att det strular för mig.. ovanligt.. så jag kan hur som helst inte flytta föränn nästa lördag eftersom att gubbjäveln som bor där nu inte har fått sina nya möbler så han måste bo kvar en vecka till,, och jag vet på allvar inte om jag pallar en vecka till här.
Jag har alla saker i kassar och väskor, jag bor i en jävla säng. Jag vaknar fler gånger per natt än vad som är hälsosamt, jag har fan fått blåa ringar under ögonen av sömnavbrutenhet..typ.. Sen spelar det ingen roll om jag har sovmorgon till nio eller om jag inte jobbar alls. Jag väcks likt fan klockan halv åtta av barn som skriker och ropar. Det var gulligt första gången och tredje och sjunde men nu är det fan inte roligt längre.

Sen är det jävligt trist att behöva tillbringa en hel helg i sängen, jag kan inte gå ut och göra något eftersom att jag konstant måste spara pengar, det spelar ingen roll att jag jobbat fyrtiotvå timmar den här vecka ( tolv timmars övertid) för jag tjänar endå inget på det. Jag kan fan lika gärna åka hem och vara fattig som att sitta här och vara fattig. Därhemma kan jag åtminstone vara med dom jag tycker om, här är jag jävligt ensam..
Jag hade inte behövt vara ensam om jag haft vett att inte ringa hem så mycket när jag inte hade internet, för dp hade jag sluppit två jävligt dyra telefonräkningar..
Men om jag tycker att jag är ensam och ledsen nu så är det inget mot vad jag var då, utan internet.. men som sagt, om jag bara haft vett att ringt hälften så lite så hade jag kankse haft ett liv nu... Eller?


Aja, jag kom på att jag ska ghå och ta en kaffe på Starbucks imorgon, för jag fick ett presentkort av Annika där idag, hon tyckte väl att jag såg depp ut eller något.. vad vet jag.. Snäll är hon iaf..

och på Torsdag kommer Johanna <3


/Ledsen tjej ba


Förlåt alla som tycker att det är jävligt trist att läsa ett sådant här inlägg, men jag är ör tillfället jävligt depp och vet inte riktigt vad jag ska göra för att få det bättre. Så jag skriver ut det så kanske det blir bättre sen, vad vet jag liksom.. inte ett jävla skit eftersom jag för tillfället är totalt jävla inkompetent.


Kommentarer
Postat av: mamma

Massor av pussar och kramar till dej!Håll ut,detta går också över! PUSS PUSS

2009-11-14 @ 09:34:52
Postat av: hanna

Håller med din mor, kusin<3<3<3<3

2009-11-14 @ 10:23:30
Postat av: Emma

Tack flickor <3

2009-11-14 @ 11:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0