Bad weather

Hej,
nu blir det bara ett superkort inlägg för jag måste verkligen sova lite nu. I eftermiddag ska vi nämnligen på gymnastik igen, dumma ungar. Förstår ni inte att om ni vill gå på gymnastik så betyder det att jag också måste gå på gymnastik. Och jag gillar inte gymnastik så värst mycket och speciellt inte med två barn för då måste man springa som en jävla idiot för att ha koll på dom..
Så jag ska vila vila vila så att jag orkar springa som en idiot efter idioterna..


Nu på förmiddagen så var vi ut en sväng, trots regn och rusk, vi tog en sväng till lekparken och så tittade vi på traktorerna. Det blev dock inte en så lång sväng, för precis när vi kommit till lekparken började regnet typ ösa ner, så jag höll ut i ungefär tio minuter sedan tvingade jag ner barnen, under skrik och bråk, i vagnen och tänkte att vi kan gå till ankorna och mata dom, men när vi kom dit så hade dom börjat bygga upp julmarknaden där också, så det gick inte att vara där.
Det är typ en very big julmarknad här under hela december, dom började typ bygga den under förrförra veckan och den öppnar första advent tror jag, så ni kan förstå att den är stor, typ tre fyra veckor att bygga upp..


Men what, nu har det typ gått en halvtimme sen jag satte mig vid datorn, det betyder att jag max har en timme att sova.. så byebye!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0