Whats uuuup?

Jag måste bara börja med att berätta vilken kung jag är på att laga mat, typ tjena tjoho, värva mig till landslaget i matlagning.
Har nu på en timme gjort två fantastiska saker. ETT, en rödbetssallad och TVÅ, en laxröra. Tack o Tack, jag vet att jag är fantastisk.
Fast jag är inte säker på om jag köpt gräddfil eller creme fraische ( "CREM FRÄS : ) " )  men det blidde ju bra endå, men fan ta tyska språket.


Förövrigt har Emilia fått ett fett utbrott idag, hon satt i mitt knä och slet av mig glasögonen, och körde gasögon skalmen rätt in i ögat på mig, så jag var i stort sett blind i två timmar. Jävla unge på att ha ett uselt "vakna upp efter vilan"-humör.
Men jag älskar tvillingarna endå, det kommer bli tråkigt att inte få träffa dom på ett tag nu. Kan komma på mig själv under mina lediga helger, att sakna att träffa dom små liven. Dom tillför så jäkla mycket glädje i min vardag. Dom skulle lätt kunna bli ståuppkomiker, haha!

Jag vet inte om det märks att jag är en aningens mer positiv i mina inlägg nu, detta beror på att jag känner mig glad och upåt. Kan vara för att vissa personer har fått veta vissa saker. Kan även vara helt andra saker, vet inte riktigt som sagt var. Men allt känns iallafall tusen gånger bättre och julmyset smyger sig sakta men säkert på mig. Den här julen kommer bli bra, jag ska se till att den blir det! Firar man julen med sin bästa vän av alla, så kan det inte bli fel. Hur mycket skit man än gått igenom på vägen! Så är det bara!

Och jag vill passa på att tacka alla människor som ställer upp för mig, hur jobbig jag än är. Mamma och Pappa, familjen, extrafamiljerna, vännerna! Alla, jag älskar er! Så mycket.. inte alls sentimentalt eller så här nu. 

och där avslutar vi! 

/ECN  

Kommentarer
Postat av: mamsegull

PUSS!!!!

2009-12-23 @ 12:53:23
Postat av: Pappa

Älskar dig gumman, God Jul.

2009-12-23 @ 17:10:18
Postat av: johanna

God jul i efterskott älskade kusin! du är saknad!

Varma hälsningar från oss i Thailand <3

2009-12-25 @ 15:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0