Varför blir det inte lättare?

Varför blir det bara svårare för varje dag som går? Varför lättar inte trycket?


Varför varför varför..

Har haft en grym ångest hela dagen, den försvann inte föränn vid sju. Då Emil inte kunde somna, så jag la mig med honom på soffan. Och när han låg där och allteftersom lugnade ner sig och somnade, så släppte all ångest och smärta och allt. Jag somnade, gott, för första gången på mycket länge..

Men nu vet jag att jag inte kommer somna ikväll.. Det kommer bli en lång natt för min del.. Som gårdagen..
Orkar inte med allt nu, det blir bara för mycket.


Nu går jag och drar täcket över huvudet och sover i ett par år..

/ECN

Kommentarer
Postat av: Mamma

"Det är alltid som mörkast strax före gryningen" Så tro mej, det lättar!!! puss.Du får alltid ringa mej när du vill!

2009-12-20 @ 08:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0