Terrible monday

PUST! vilken dag, har äntligen kommit hem och fått pusta ut lite. Pratat en sväng med pappa på telefon, alltid trevligt nu när det börjar kännas lite ensamt här i min lya!

Det enda bra med den här dagen (eller så får jag inte säga, dagarna är bra men tröttsamma) var imorse, jag har numera börjat ställa klockan en timme innan jag behöver gå upp så att jag kan sova lite till innan jag måste rusa till spårisen. Hur som helst så var jag extra seg denna morgonen och ville verkligen inte gå upp. Men när jag var inne på sista kvarten av snoozande så slänger jag en mycket trött blick på klockan och reagerar på vad den är. 06.55, vänta nu.. (kollar igen) jorå, 06.55 är hon.
Jag börjar ju inte föränn nio. Detta betydde alltså att jag kunde snooza  EN TIMME TILL. Förvisso så var jag lika jävla trött efter den där timmen men endå, glädje som uppstod när jag insåg att jag fick slagga en timme till är obetalbar. YEYYY!

Och nu måste jag bara fråga dig Lotta, Påstår du att mina kunskaper i köket är dåliga? ÄR det det du säger? Då är det illa, jag som verkligen försökt imponera på dig inom just det området. Tycker speciellt att jag lyckats mycket bra med gräddvispning...Eller? Hahaha

Och jag är så ledsen men jag orkar inte skriva värsta inlägget nu :( Jag är helt slut, men jag kan berätta för mamma (pappa vet redan) att jag köpt något för magen, något homopatiskt som jag hoppas hjälper. Och hjälper det inte så får jag helt enkelt fortsätta leta. För något som hjälper lär det ju finnas. Typ... hoppas jag.. annars är jag körd.

Natti Natti!
/ECN






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0