problem

jag har haft lite problem de senaste dagarna.. jag kan inte sova.. och tydligen så kan jag inte det idag heller.. Det är inte det att jag inte är trött, för det är jag. Farligt trött. Det går bara inte att somna, så jag ligger och pillar navelludd och riktigt hör hur klockan ttickar superfort, och vips så är det morgon typ.
Nu är det ju även så att en ung fin man har lagt in tonvis med filmer på min hårddisk. Men de senaste veckorna har jag i stort sett kollat på två olika filmer. Pojken i glaskula (Beck) och Cellisten (Wallander), jag har liksom alltid börjat kolla på andra filmer, men inte fått ro.
Så det har alltid slutat med att jag kollat på dessa två filmer innan jag somnar, dvs om jag somnar! Av någon jävla underlig anledning så får dessa två filmer mig att känna mig säker och lugn.

Jag bor ju för tillfället på markplan, något Johanna var god nog att påpeka när hon var här. Och jag har aldrig kännt mig osäker över sådant förut, men nu är jag livrädd att någon ska bryta sig in, sover med sax vid söngen, inget skämt. Dock ingen kniv, det kändes lite overkill.
De få gånger jag faktiskt har somnat gott så har jag vaknat typ tio gånger per natt, med dunkande hjärta och känslan av att någon är i lägenheten.
Sluta gnäll nu och gå och sov kvinna..


/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0