öhöö..

Jag är så trött, så trött ända ut i fingertopparna. vill verkligen gå och lägga mig nu, men har lovat mig själv att inte gå och lägga mig föränn klockan åtta. Annars kommer jag bara vakna och inte kunna somna om igen.
Har just tagit ett varmt bad. Detta var mycket välbehövligt eftersom jag varit ute i typ två timmar och det är  femton minus.
Åkte ju hem till Annika och Magnus, hämtade nycklarna och fikade lite. Sista advetsmys liksom. Sedan tog vi en tur ner på stan och kollade in allt folk och alla jävla hästdroskor som envisas med att pingla runt i hela staden. Funderade på att följa med dom hem och äta middag också ( A &M, inte hästarna) men bestämde mig sen för att inte göra det, dumt för nu ångrar jag mig lite..

Funderar på om jag ska laga lite mat också, så att det inte blir som igår (oj klockan är tolv och jag har inte ätit något idag...hmmm) men vad ska jag göra.. funderar på att koka lite soppa.. men kul att äta soppa på vatten, buljong och zucchini. Nej.. Det får bli gröt kanske...

Ja gröt blir det, och en film. Sedan kryper jag i säng, håller mig vaken till åtta och somnar sedan gott (hoppas hoppas!) Imorgon måste jag upp tidigt igen, vilken pina. Jobba hela dagen, gymnastik på eftermiddagen (den sista, tack gud!) och sedan jobba tisdag och sedan jullov! Whohoooo!

och nu orkar jag inte skriva mer. bye..
/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0