Natti

Dagen har varit fantastisk bra, kort jobbdag och endast på ikea typ. Det enda negativa var väl att jag fick hemlängtan när jag stog på ikea och blängde på skorpor och sill och skit. Haha, flådigt värre. Stog där och snyftade lite enda till emilia lägligt nog välte ner några pepparkaksburkar i golvet.
Inhandlade lite prylar också, typ sill och ansjovis, ahlgerns bilar och pepparkakskolor samt presentpapper och snören och grejer. Inget kul alltså.
Utanför ikea sålde dom julgranar och jag var farligt nära att köpa en knähög liten söt gran-. Men jag står fast vid julpalmen istället, kära julpalm!

Har hunnit med att prata lite med Therese (bästa bästa Theresevän, jag saknar dig så!) och Tommybabe, och efter det tog jag ett snabbt bad eftersom jag var tvungen att stå vid köksbänken med datorn, och det golvet är kallare än isen på antarktis. Så för att få tillbaka min kroppsvärme  så tog jag ett speedbad.
Det var verkligen tänkt att jag skulle komma i säng i tid, men nu är klockan endå mycket. Det kommer bli segt att komma upp i morgon kan jag säga. Inte kul.. Lång dag är det också, och lunch hos ina så det blir väl något äckligt tyskt.

Har iallafall skjutit upp julbaket till på lördag, då ska det bli lussebullar, knäck och kanelbullar (julbak?) jag gör verkligen mitt bästa för att få upp lite julstämning haha! Sen på söndag ska jag hjälpa till på den svenska julmarknaden, typ bre mackor eller något annat fruktansvärt roligt!

Idag gick mina sista par leggings sönder också, så nu är jag i akut behov av att köpa nya och dessutom måste jag skaffa mig ett månadskort för spårvagn och tunnelbana och skit. 600 kronor före jul. inte bra. Men jag har givit upp planerna på att cykla till jobbet. Inte i regn och kallt.. aldrig. no. never..


Nu måste jag dock sätta på en film och försöka sova lite så att jag orkar huliganerna imorgon! Ha det bra, jag saknar er därhemma!
/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0