Medmänniskor,

Förlåt mig för pinsamt dålig uppdatering under de gånga dagarna. Jag kan ju inte ens skylla på att jag gjort så mycket att jag inte hunnit med, för hade jag skyllt på det så hade jag ljugit.  Jag har varit en rackarns slapptask denna helg. Om man bortser från att jag var på Svensk julmarknad igår. Det var mysigt och kul, köpte jävligt dyr jumust, allt för en svensk jul i tyskland!

Magnus är förövrigt inte så glad på mig, jag har nämligen lärt E2 att säga " Emma är BÄST!" och det har dom liksom hakat upp sig på så dom springer runt och skanderar just detta mest hela tiden. Magnus har gjort några desperata försök att få dom att Säga "Magnus är bäst!" Eller till och med "Pappa är bäst!" Men dom vägrar, det är "Emma är bäst!" som gäller. 
Nu funderar han stenhårt på att komma på en hämnd hahaha, väntar med spänning!

Kan även informera om att jag nu ska nominera mig själv till "Den klantigaste personen jag känner!". Jag körde nämnligen just en rond mot badrumsdörren. Kan ni gissa vem som vann?
Jag kan ge er en ledtråd, jag har en bula stor som kina!

Eller Kina, lite att ta i kanske, men iallafall en övermogen oliv. Tro mig, efter den knocken såg jag stjärnor. Dörrjävel, jag och du har massa otalt, först går du i lås och sedan knockar du mig. Opålitliga jävel, jag ska montera ner dig!


Ni ser det va, två saker närmare bestämt. Ett: Bulan till vänster i bild. Hadedetta varit facebook så hde jag taggat den. Och två: Kolla så missnöjd jag är, dörren och jag har helt klart något otalt..


Nu önskar jag er en trevig kväll. Själv ska jag sova snart, måste bara ta reda på larmnumret i tyskland först. På vägen hem kom jag på att jag kanske blir utsatt för brott någon gång och då kan man ju inte ringa 112 och hoppas på att dom kommer! .... 


/En mycket missnöjd ECN 

Kommentarer
Postat av: charin

hahaha vilken jävla bula! Inte dåligt :P

2009-12-10 @ 15:05:49
Postat av: Älsklingskusseeen

Saknar dej kusin Emma!

PS: Snyyygggg bula :)

pussss<3

2009-12-10 @ 19:46:48
URL: http://jjnnyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0