Home

Nu är jag hemma, efter mycket trevlig julmiddag. Dom hade ju skinka å allt, dock så var den väll ungefär 1 procent god typ. Tyska skitskinkan typ. Jaja..
Men vadå, min Janssons var typ underbar, och köttbullarna å. Sjöng snapsvisor från tre olika länder, och typ snaps från två olika. Eller snaps, SCHNAPS, något jävlastarkt från typ.. Moskva? Tjetjenien? mmer inte ihåg varifrån Lupka kommer, så aja, från hennes land iaf. Men det smakade varm Russin med typ 70 procent sprit eller något, så jag bojkottade den.
Dock måste jag höja den tyska ölen till skyarna, så jävla god. Skämtar inte! 

Måste även delge er ett problem jag har. Kindpussarna, fyfan alltså, inte nog med att svinis härjar, det är så svårt att veta hur man ska göra, för det fnns liksom inget bestämt åt vilket håll man ska börja. Och alla jävlarna börjsr åt olika håll, och självklart börjar jag alltid åt samma håll som kindpussaren. Så det blir n pinsam nästan puss som man sedAan pinsamt måste skämta bort. 
Jävla kindpussar, och hur kul är det att pussa typ fyrtioåringar? Nänä kindpuss går fetbort, ge mig ett redigt handslagistället, jag är från sverige och gillar distans. 

NU pallade jag inte slagga där heller, orkar bara inte gå upp sju och kolla lucia.

Lägg ner skiten ba! tio dagar kvar också, hurra.

/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0