Hola

Nu är jag vaken, och förstår ni att om jag är veken så betyder det att jag har sovit innan. Tumma upp den. Jag stängde ner internet efter ett där någon gång, och sedan kollade jag på Forrest Gump, och när den var slut vid sisådär halv fyra så satte jag på Wallander, och jag såg klart den innan jag somnat, så ja. Sex ungefär. Klockan sex somnade jag, fyfaaaan..
Jag undrar vad denna plötsliga insomnia skit. och nu blev jag av vissa anledningar stött, fyfan vad less jag blir på att det är samma visa dag ut oh dag in.. Jag säger bara: LÄGG NER SKITEN EMMA!

Nu har jag två val, att ETT: gå och köpa nybakat bröd i bageriet två minuter bort. Eller så kan jag välja på alternativ TVÅ: ta det gamla torra rostbrödet jag har hemma!
What to do?

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0