Hmm...

Woh... glömde säga att jag hittade popcorn idag, eller egentligen för typ en vecka sen, men jag köpte idag. Som jag har längtat efter popcorn, skoja inte. Har ätit det typ.. två gånger de senaste fyra månaderna. Och det när jag var hemma i Sverige och visiterade.
Men tyvärr så var glädjen kortlivad, popcorn är inte min grej. Popcorn är min och Tommys grej, kommer alltid förknippa popcorn med mig och tommy. Typ en usual kväll för oss är ju lätt en film, bubbelvatten och en fet skål popcorn. Popcorn, check! Bubbelvatten, check! Film, check! Endå känns det inte rätt..
Det är något som fattas... A..juste. Tommy, han fattas så jävla mycket just nu, koooom hiiiiit!

Och om jag blundade nu så skulle jag somna, men har inte pratat med mannen på så länge och vi skulle prata idag,. Så jag håller mig vaken, happy face, håller mig vaken vaken. Bara för att få höra hans röst.
Ídag är förörigt våran 3 år och nio månaders dag, om man bortser från lite idiotiska pauser och så, kan ni förstå. I snart fyra år har vi varit tillsammans, och jag minns första och andra gången han var hemma hos mig som om det vore igår. Men det var inte igår, det var snart fyra år sedan.
Minst 70 år till, eller vad säger du babe ? <3


hjärta hjärta hjärta, nu bultar och pirrar och slår det som bara den, känns som att hjärtat ska springa ifrån mig snart.. dunk dunk dunk..


/ECN

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla lurad...

2009-12-15 @ 10:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0