Hallå

Hej bloggisen, eh som att jag skriver för bloggens skull? Nej jag skriver så att mamma och pappa och alla kompisar och jävlar som läser min blogg ska få veta vad som händer  i mitt liv. Så jag tar om det

Hej mamma och pappa och kompisarna och alla jävlar som läser min blogg :D

Dagen har varit så fin, träffade Maria och vi gick och satte oss på Cafe Bar Celona. Vi tog en kaffe och pratade, sedan blev vi kvar så vi blev hungriga. Beställde in lite kyckling, lite vin. Vi blev kvar längre, beställde in mer vin,  och bröd med Aioli och någon halvtaskig tomatdipp. Vi blev kvar ännu liote längre och beställde in liiiite mer vin. Sedan började  Maria ragga på kyparna så då tyckte jag att det var dags att vi dunstade illa kvickt
.

Sitter här och håller på att somna, måste verkligen sussa nu. Det är en riktig pina att veta att jag måste gå upp klockan sju imorgon. Det är fan inte lätt, upp sju på morgonen, jobba åtta timmar men inte vara hemma föränn typ nio. Sedan sova och upp igen!
Eller ah, på tisdag börjar jag ju inte föränn ett, så då kan jag sova igen. en liten klen tröst!


Så nu ska jag bara säga godnatt till lilla Tommy och sedan så är det sängelisängen.

/ECN 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0