Det är ju FANtastiskt hur bra mitt internet funkar

Det vill säga, inte för fem öre typ. Eller det funkar med alla internet sidor, men inte msn eller skype, och ursäkta mig. men jag skiter fullstänidgt i om facebook inte funakr eller om blogg inte funkar. MEN jag skiter inte i om inte skype eller msn funkar..
GAAAAAAAAAAAAAAAAH, jävligt frustrerande. Jag har nu försökt logga in sen typ nio. Men inte fan funkar det! Eh jo nu loggades jag in på msn, men inte kommer någon kunna se att jag är inloggad. För jag är ju egentligen inte inloggad. Det är bara en jävla synvilla för att jag ska bli nöjd... typ..  oj nu kan jag ringa på skype. MENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN n je.. jävla aphjärna nu går jag och sparkar sönder något..  


Fan fan fan jävla cp internet. Ja min internet anslutning har en jävla muskelsjukdom..

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0