Den blommar!

Finally, min hyacint börjar slå ut! Den luktar (dock bara när man lutar sig vääääldigt nära) men endå, nu känns det här som hemma. Tänk att en liten sketen hyacint kan göra så mycket!
Nu sitter jag och äter frukost/lunch, det vill säga dricker mitt stackars the eftersom att jag inte tänkte på att handla hem något annat än knäckingredientser igår. Så jag får väl springa in på Beck och inhandla en macka påväg till spårvagnen.
Det är det fina med det här jävla landet. du kan kila in på nästan vilket cafe/bageri som helst och få en Baguette med brie&Salami för under 25 kronor! Freshbaked liksom, fast det kan vara för att jag bor i förorten, eller gör jag det? Jag vet inte, fast nej....nu när jag tänkt så tar det typ sex minuter in till centrum..så kanske inte förorten men..mellanorten?

Skit samma, nu måste jag dricka upp mitt the och göra mig i ordning så att jag hinner till jobbet i tid!

Ha en bra dag !
/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0