Att ha en lägenhet innebär stooort ansvar.

Typ som att man inte får glömma några tända ljus, inte glömma mjölken på spisen (just happend, det kokade över och nu luktar det illa som fan i hela lägenheten).  Man måste tvätta regelbundet (SJÄLV) och man måste komma ihåg att hänga upp den nytvättade tvätten så att den inte glöms bort och hittas två veckor senare, möglig och äcklig!

Aja, det blev en riktigt lång jobbdag idag. Nästan tio timmar, så nu sitter jag och försöker tagga ner några kilon. Det går sådär, Men när man vet att man ska upp typ snart igen så känner man sig hyfsat tvungen! Det är tungt  på onsdagar och torsdagar då jag börjar åtta.. Måste gå upp halv sju typ. Eller gå upp... snooza till sju, klä på mig i racerfart och springa till spårvagnen. Hoppa av spårvagnen, inte komma på första bussen för att den är full. Komma på andra, springa till Annikas place, komma två minuter innan jag börjar, pusta ut utanför dörren och in i kaoset..


Sedan hem.. Sova och så börjar allt om igen!

Imorgon ska jag försöka komma hem i vettig tid iallafall, slutar fem så det borde kunna gå att ordna tycker man! Måste ju pynta om palmen och städa lite. Eller städa.. plocka undan alla grejer på golven, bänkarna, sängarna, soffan jaja. Resten fixar ju städerskan. TACK!


Men nu ska jag ta ett bad i väntan på att tvätten ska bli klar!
Och RIP Norpan <3

/ECN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var glad att du slipper börja 7 och gå upp 5. (Och då är det verkligen gå upp som gäller)

2009-12-03 @ 09:29:39
Postat av: Thomas

Det förra var jag

2009-12-03 @ 09:29:59
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0