Another day

Hallå, seg dag., Men bra dag, har bakat lite pepparkaksgubbar. Krigsveteraner hela högen, varenda en saknade tt ben en arm eller till och med ett huvud. Detta på grund av att Emilia norpade hela tiden haha..
Har träffat Maria nu en sväng på kvällningen och det var lika trevligt som vanligt. Drack en snuskig Latte med Zimt. Den smakade dock bara socker, och lite kaffe.. Typ två teskedar kaffe och ett kilo socker. Kansdke är därför jag mår illa som ett as nu ..


Aja, imorgon är det Torsdag.. Städdag.. Bara för att jag har städerska här så betyder inte det att jag slipper ifrån städandet haha. Nejnej, jag städar ju hos la familia, och jag är riktigt duktig må jag säga. Superstädarn Nyholm.
Torsdagarna är sköna,  utan barnen på förmiddagen. Sen brukar jag träffa Annika för en fika på eftermiddagen. Skönt avbrott i veckorna må jag säga.


Alltså, förlåt men jag har verkligen inget roligt att raportera. Så jag håller mig kort. Jag andas jag lever, men jag mår lite illa. Så jag ska nog laga lite havregrynsgröt och se om det hjälper lite. Sedan lägger jag mig  i badet i följd av en film i sängen. Ovanligt ovanligt.. haha..


Still, I miss you!

/ECN

Kommentarer
Postat av: mamma

Puss det låter som du tar hand om dej!! Bra, för jag är så långt bort nu, puss!!! Jag ska bada me.Sen sova.

2009-12-16 @ 22:22:26
Postat av: Pappa

Hoppas du mår bättre idag, sköt om dig vännen kramarrrrrrrrrr.

2009-12-17 @ 05:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0