Ahmen vad är nu detta

Godmorgon, nu har jag precis vaknat. Ska klä på mig lite och dra en runda ner på stan snart tänkte jag, dock är jag inte sådär hundra procentigt pepp på det. När jag nämnligen tog mig en tripp till köket för att sätta igång lite the så slänger jag en snabb blick ut genom fönstret. Och vad skådar jag? Jo, marken är täckt av snö. Ja jag menar ju inte typ en meter, men den var vi och mer snö fortsatte falla ner. Hate hit hate it. Fick bara lust att lägga mig i sängen igen och dra täcket över mig till den 23:e December. Typ

Men ah, som ni kanske förstod så hade jag en mycket trevlig gårdagskväll, god mat trevligt folk och gott att dricka. succe skulle jag vilja kalla det. Det var bara folk med min humor också, hur går det till? Fyrtioplusare som jag gillar att umgås med? Eller ah, trettioplusare iallafall.
Jag skrattade och skrattade, fyfan vilka skämt dom drog. Eh ja.. jag kanske inte skulle skratta lika mycket idag, men ..ni fattar!

Aja, för tillfället så sitter jag och förösker skriva ihop en lista över vad som behöver handlas till Jul och dagarna efter. Nu när jag har ökat på mina matlagningskunskaper lite så kan jag ju faktiskt köpa hem annat än färdigrätter. Haha, nu jävlar ska det imponeras på Boyfriend. Han kommer aldrig mer vilja äta Lottas mat efter att ha smakat på min! mohahaha..

Usch, nu kom jag på att jag måste posta hem julpaketet också, stress.



Hej mitt vinterland, kanske borde jag knäppt med vanlig färg. DET hade jag gjort också, men kommer inte ihåg hur man ändrar inställningarna. Bilden ser rätt tråkig ut faktiskt.. utsikten genom mitt köksfönster. Man ser inte att det snöar :(

Nu ska jag duscha! 

ha en bra lucia!
/ECN

Kommentarer
Postat av: Thomas

Det finns ju inget underbarare än snö.

2009-12-13 @ 22:05:40
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Ja, det är bra det att du har ökat dina kunskaper när det gäller köket.....;-))) kram på dig

2009-12-14 @ 08:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0