20 dagar

jaha, då står jag här igen. vid min diskbänk, eftersom det bara är där det finns anslutningsmöjligheter typ. Har gnällt om det för Magnus idag, och han "ska se vad han kan göra". Vadå, hade han tänkt bygga en ny mast eller något? Kan han inte bara säga, att "Nej din otacksamma aupair, var nöjd att du kan vara vid diskbänken, tänk på alla dom som inte har något inetrnet alls!" typ.. Men det skulle han aldrig säga, han är för snäll för det!

Idag har varit en lugn dag, städade på förmiddagen och sedan gick jag ner på stan och drack lite kaffe med annika. Sedan bakade jag en kladdkaka med E2, och det utbröt stora gräl om vem som skulle få slicka vad. Jag ville ha slickepotten, men det gick inte emil med på, han ville ha den. Så då tog jag skeden istället, men han ville ha den också. Emilia, hon ville bara ha russin. Och Emil och jag tyckte det var bra, så det fick hon. En nöjd, två kvar!

Emilia erbjöd mig sedan några russin, hon tyckte väl synd om mig som inte fick som jag ville. Men jag tackade hövligt nej till dessa, russin är botten! Då blev Emilia mycket förolämpad och gick och satte sig i puffen, vilt muttrandes och med russinpaketet hårt i sin famn. Jag kan ju glömma att någonsin få smaka något av henne igen!

Idag fick jag paket på posten också, mycket efterlängtad julskiva. Tack mamma du är bäst, och tack till joel som gjorde det möjligt.  

Imorgon börjar jag inte föränn nio, så det blir liiite sovmorgon. pepparkaksbak på eftermiddagen och på kvällen, fredagsmys, vem åker i idol?

Och om tjugo dagar har jag prinsen här! gissa om jag längtar. Inga kalaspuffar i världen hjälper mot den längtan!
Nu ska jag snart bädda ner mig.  Sköt om er!
/ECN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0