Virrat på stadens gator

Hej hålla,
nu är jag juuust hemkommen från min aldelles första egna tur på stadens gator. Det gick Så bra sååååå! Hittade både dit och hem utan problem, jag som inte ens hittar i min egen ficka i vanliga fall! Jag hann till och med med lite shopping, två söta muggar, två skedar och en marmelad samt honungsburk.
Jag känner verkligen att jag skriver om så tråkiga saker, men vad man än gör här så är det ju spännande.. Allt nytt liksom.
Efter shoppingen (där jag även mot min vilja lät bli att köpa ett par snupersnygga skor för tvåtusen) så satt jag mig ner på Starbucks uteservering och tog mig en latte, och eftersom att solen inte skiner nu så var det riktigt behagligt (bara typ 27 grader idag eller nått).



Men nu är det time to passa barn!

/ECN

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är så duktig som hittade runt lite här o där

2009-08-28 @ 16:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0