Updatering från Playboysängen

Nu är ja alltså finally framme i Nürnberg, och jag säger bara: This is the place to be! När jag klev ut från flygplatsen igår kväll så fick jag nästan värmeslag, det var en sån underbar känsla gentemot sveriges kalla regn. Att flygresan dessutom gick utan minsta problem är ett stort jävla plus vill jag lova. Inte ett enda missöde kom i min väg och det är ett mirakel större än när jesus delade på vattnet.

Just nu ligger jag i den säng som  dom så vackert kallar playboysängen, Den står i vardagsrummet och är stor och rund haha. Jag sov första natten här men nu snart ska jag åka och titta på stället jag ska bo i. Spännande och man kan ju hoppas på att det inte är värsta kyffet, men allt har gått så bra hittills så jag tror att jag lämnat oturen därhemma.

Emil och Emilia (Barnen) är så gulliga, springer runt och fladdrar och ropar Ciao och tsüch om varannat, grimaserar och flinar åt mig. Säkert jättespännande med en ny tant i huset som dom kan jävlas med.  
Man skulle verkligen kunna inte tro att dom är tvillingar om man inte vetat det. Emil är smal och blond medan emilia är lite rundare och brunlockig sen finns det ingen som helst likhet i ansiktet heller.
Nu sitter jag förövrigt och väntar på att der kindern ska vakna upp så att vi kan åka till mah place.

Men nu ska jag försöka hinna med en liten nap innan vi åker, är så trött efter gårdagen. Men lägger nog in någon bild senare.



/ECN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så glad för din skull jag visste att resan skulle gå bra o att du skulle trivas direkt, älskar dig o saknar dig.

2009-08-26 @ 19:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0