The begining

Nu är bloggen rensad från gamla tråkiga inlägg för att bereda plats för nya. Jag säger inte att dom kommer vara mer intressanta eller innehålla mer nyttigheter än tidigare. Det är ju samma gamla jag som skriver, det enda som kommer ändras är att dom skrivs från ett nytt land. (FAST DOM KOMMER VARA BÄTTRE)
Tyskland, Det är dit jag far om åtta dar ( rim till på köpet), och förhoppningsvis så stannar jag ett år. Au pair heter det visst, jag ska åka till en familj i Nürnberg och det kommer bli så bra.

Lördag. Var en stor dag. Det var nämligen i lördags som jag för första gången förstod att jag skulle iväg på riktigt. Holy crap, jag insåg att det fanns tusen saker att göra. och då menar jag tusen saker. Som om det inte var nog så fyller jag ju år och ska försöka pula ihop tre stycken födelsedagsfiranden. Så imorse när jag vaknade så tänkte jag att nu ska här ordnas med saker och ting. Jag ska göra det och det och det.  Har tillochmed skrivit upp vad som bör göras i min blommiga anteckningsbok. Och här sitter jag fortfarande väldigt många timmar senare, i min pyjamas. I sängen. Har inte gjort en av sakerna jag skrivit upp i blocket. Good job.


kommer jag ens orka pallra mig till Arlanda i tid? Det är frågan jag ställer mig, jag har inte så höga förväntningar på mig själv kan jag ju säga. '

/ECN

Kommentarer
Postat av: Thomas Pettersson

Lycka till

2009-08-24 @ 09:44:30
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack o Tack!

2009-08-24 @ 09:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0